Re: Muszę dokonać wyboru LCD!

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 14:41:00 MET

On Thu, 23 Oct 2003, serek25 wrote:

> - Belinea 17" 101751/101741
> - Samsung 17" 173T SILVER

Belinea 101715 to PVA Samsunga. BTW po _dokladnym_ zbadaniu jak
wyswietla obraz (mam w domu) jestem wiecej niz zawiedziony. Zenada.
Oczywiscie, obraz jak zyleta. Lecz poza tym... same wady.

> Co mam zatem wybrać? Co ze smużeniem w szybkich grach i dynamicznym
> przewijaniem stron przy 25 [ms] czasie reakcji matrycy? Czym się właściwie

Jak cholera. Do tego te 25 ms to chyba z sufitu wziete... czytales
moze gdzies ze jest gwarantowane 25 ms maksymalnie? Nie! Pisza tylko
"typowy czas reakcji 25 ms". Wniosek: typowy to moze byl ekran do
testow - wybrany i podrasowany. W "mojej" Belinei to tak na oko czas
reakcji jest 50 ms.

> różnią matryce MVA i PVA? Czy im większy kontrast tym lepiej, czy nie ma to

MVA to nie PVA. MVA patrz Google. PVA? Przypuszczalnie robienie wody
z mozgu ze jakas tam technologia etc. - no i naiwniaczki w to wierza.