Re: LCD 17" jaki??

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 14:32:30 MET

On Fri, 24 Oct 2003, Tomasz Jurgieleiwcz wrote:

> Eeee.... masz analizator barw w oku? Podobnie jak większość ludzi nie
> widzi zubożonej palety barw w zdjęciach z cyfrówki, tak samo nie widzi

Przypadkiem mamy analizator w oku. Calkiem niezly. Co prawda rozroznia
tylko trzy pasma, ale mi to wystarcza. I tak FYI: oko ludzkie to bardzo
precyzyjny instrument. Wspolpracuje z najlepsza siecia neuronowa.

A o wadach/zaletach monitorow LCD... ostatecznie uwazam LCD za
technologie nieco oszukancza - zwlaszcza nabijanie klinentow
w rzekome "gwarancje". Prawda jest taka, ze o ile np. na zwykly
telewizor/monitor gwarancja jest rzecza naturalna, to przy
sprzedazy LCD zmusza sie klientow do kupowania towaru, ktory
objety jest swego rodzaju "antygwarancja" - gwarantowane jest
bowiem w niej tylko naprawa tego, co i tak przytrafia sie
statystycznie z prawdopodobienstwem rzedu 10^-12 - natomiast
wmawiane jest, ze nie 100% sprawny monitor jest w pelni
sprawny.

Obraz... realnie ostry jak zyleta. I tylko tyle. Reszte
potrafia monitory CRT znacznie lepiej.