Re: partition magic - błąd #108

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 07:27:53 MET

Dnia Mon, 27 Oct 2003 14:33:33 +0100, Marcin Wojtczuk
<we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał(a):

>Wczoraj odpaliłem partition magic 7.0, chcąc pomanipulować partycjami. A on mi
>pokazał na dysku _jedną_ uszkodzoną (błąd #108) partycję 17GB (mam 4 primary,
>jedna fat i reszta linux). Oczywiście XP poprawnie się odpala, linux także.
>Linuksiany fdisk pluje się tak:
[...]
>Jakieś rady ? Jak to naprawić ? Moim celem jest skasowanie partycji 3 i 4 i
>rozszerzenie drugiej do końca dysku.
[...]
>Boję się też skasować 2, 3 i 4 partycję i założenie jednej na tym zaczynając
>od tego samego miejsca co 2 w tej chwili - bo to by mogło oznaczać utratę
>danych.

Nic sie nie boj, ja dokladnie taki sam przypadek przerabialem kilka
razy. W XP usun te partycje bo jak juz sie przekonales - PM w takich
wypadkach glupieje, a nastepnie w PM rozszerz jak Ci potrzebne.
Oczywiscie nie musze dodawac, ze nie uzywaj PM pod XP tylko z
dyskietek.

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}