Odp: ModeCom Prime II i Prostation - pytanko...

Autor: Cherub (cherub_at_multicon.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:16:31 MET DST

> Jaki zasilacz siedzi w tych obudowach?
> Zastanawiam się nad jedną lub drugą (proszę nie pisać o chieftecach itp.
bo
> nie mam dwa razy tyle kasy)... Prostation czarna lub ta srebrna Prime II.
> Tylko też nie widziałem na żywo tej Prime i czy ten srebrny jest taki gł
adki
> 'tani', czy taki fajny mat, niebłyszczący. Zdjęcie
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7255 oddaje w pełni jego kolor?

tez nad nimi myslalem i nawet mysle
z tego co ja slyszalem (ale nie recze ze to 100% prawda)
to maja HuntKey'a - jakosc porzadna ale niektore (300W) podobno glosne

ja sie przylaczam do pytania i dodatkowo
zapytuje jaka jest glosnosc tych obudow
(jedni pisza, ze Prostation jest cichutka a inni ze buczy
gorzej od noname'ow !!)
jak wyglada sprawa z Prime II?

i pytanko ostatnie jak te obudowy maja sie do Enlighta 7254?
ps. moze tez rozwazysz Enlighta Henry ? - nie jest az 2x drozsza
(ja znalazlem najtaniej jak na razie za 329zł) a sama firma
jak by nie patrzec lepsza

pozdrawiam
Cherub