ModeCom Prime II i Prostation - pytanko...

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:52:13 MET DST

Witam

...pytanie do posiadaczy lub sprzedających bo w okolicy same Codegeny i
tracery a do Wrocka mam 80km.

Jaki zasilacz siedzi w tych obudowach?
Zastanawiam się nad jedną lub drugą (proszę nie pisać o chieftecach itp. bo
nie mam dwa razy tyle kasy)... Prostation czarna lub ta srebrna Prime II.
Tylko też nie widziałem na żywo tej Prime i czy ten srebrny jest taki gładki
'tani', czy taki fajny mat, niebłyszczący. Zdjęcie
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7255 oddaje w pełni jego kolor?

Dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam.

--