Re: Kontroler PCI 2 xCOM a kasy fiskalne

Autor: Mario (geralt75_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:04:47 MET DST

Dnia 2003-09-25 12:47, Martti napisał(a):

> Ale tutaj czy to isa, czy pci, to chyba niewiele zmienia
> wazne, zeby mozna sie do niego bezposrednio odwolac
> zobaczysz na nim, czy ma zworki do ustawiania
> przerwania i adresu, ew. jakis program co to zrobi w flash-romie
> jesli to bedzie. to bedzie chodzic

Dokładnie, jeno problem akurat polega na tym, że dzwoniąc do AGE'a
zarówno do serwisu jak i do sklepu i pytając czy można te dwa dodatkowe
porty ustawić "na sztywno" (zworkami bądź programowo) tak, żeby nie
działały one w trybie Auto - usłyszałem dwie różne odpowidzi :
- serwis - są ustawione na sztywno - port 3 i 4 i raczej powinny działać
z kasami
- sklep - w zasadzie chyba jest niekonfigurowalne Auto i pan sprzedawca,
że on probował z kasą i mu nie działało.

Chyba będę musiał się przejść osobiście i zobaczyć co i jak, bo jak
widać dowiedziałem się niewiele.

Pozdrowienia
Mariusz