Re: mustek 12000 sp plus problem z instalacją

Autor: Adam Sz (adam_s_z_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:16:15 MET DST

Janusz <jsep1_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> Mam skaner 12000 P - na port równoległy. Tylko ściągnięcie sterowników do
> niego, a właściwie nie do niego, ale działających z nim (znalazłem je na
> którejś stronie Musteka (japońskiej?) załatwiło sprawę. Przybyło trochę
> możliwości (slajdy) Stery dołączone na płytce nie działały mi pod 2000 ani
> pod XP.

Ja sterowniki ściagnełem ze strony Musteka. Ale sprawa juz (przynajmniej
częściowo) sie wyjaśniła: padł zasilacz. Na pocątku zmylił mnie pomiar
napęcia - było 12V ale okazało się ze po obciązeniu spada do 2.8V... Po
podłączeniu "na zywca" zasilacza serwisowego skaner ruszył:) Na walekę ze
seterowniami przyjdzie jeszcze czas:)