Re: ModeCom Prime II i Prostation - pytanko...

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 13:28:56 MET DST

Użytkownik "Cherub" <cherub_at_multicon.pl> napisał w wiadomości

> tez nad nimi myslalem i nawet mysle
> z tego co ja slyszalem (ale nie recze ze to 100% prawda)
> to maja HuntKey'a - jakosc porzadna ale niektore (300W) podobno glosne
>
> ja sie przylaczam do pytania i dodatkowo
> zapytuje jaka jest glosnosc tych obudow
> (jedni pisza, ze Prostation jest cichutka a inni ze buczy
> gorzej od noname'ow !!)

Słuchałem jeden z pierwszych prostation jak się pojawiły na rynku i
rzeczywiście szumi strasznie tylko nie wiem co tam miał... ale to nie
problem bo wyciszę... tylko w sumie po co jak można kupić od razu cichy..

No właśnie nie wiem, ze zdjęć na http://www.modecom.pl/ niewiele widać.

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96