Re: ModeCom Prime II i Prostation - pytanko...

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 14:25:48 MET DST

> Jaki zasilacz siedzi w tych obudowach?
> Zastanawiam się nad jedną lub drugą (proszę nie pisać o chieftecach itp.
bo
> nie mam dwa razy tyle kasy)... Prostation czarna lub ta srebrna Prime II.
> Tylko też nie widziałem na żywo tej Prime i czy ten srebrny jest taki
gładki
> 'tani', czy taki fajny mat, niebłyszczący. Zdjęcie
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7255 oddaje w pełni jego kolor?

Kupiłem tydzień temu i choć sama obudowa jak dla mnie jest świetnie wykonana
i wykończona to zasilacz który w nim był trudno mi ocenić jako cichy. Był
tak głośny że w dzień zagłuiszał mi telewizor. Jak go oddałem do serwisu to
okazało się że zalacz w nim zamontowany HontKey nie jest takim sobie zwykłym
HuntKey z termoregulacją występującym w sklepach po ok. 120 zł tylko jakiś
inszy model bez kontroli temperatury i chodził na fulla. Szczęśliwie w
sklepie wymienili mi na inny cichszy tylko za dopłatą.

Jeśli więc planujesz ja zakupić i myślisz o ciszy to na twoim miejscy
najpier rozglądał bym się za cichym firmowym zasilaczem, a później za
obudową. Najkorzystniej oczywiście wychodzą firmowe zasilacze z dedykowana
obudową i w tym miejscu polecam przyjrzenia się obudowie Antec z dedykowanym
zasilaczem 360W tylko za 440 zł.

Jurek