Re: ModeCom Prime II i Prostation - pytanko...

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 14:28:23 MET DST

> ...pytanie do posiadaczy lub sprzedających bo w okolicy same Codegeny i
> tracery a do Wrocka mam 80km.
>
> Jaki zasilacz siedzi w tych obudowach?
> Zastanawiam się nad jedną lub drugą (proszę nie pisać o chieftecach itp.
bo
> nie mam dwa razy tyle kasy)... Prostation czarna lub ta srebrna Prime II.
> Tylko też nie widziałem na żywo tej Prime i czy ten srebrny jest taki
gładki
> 'tani', czy taki fajny mat, niebłyszczący. Zdjęcie
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7255 oddaje w pełni jego kolor?

co do zasilacza to nie wiem bo w siriusie poprosiłem żeby wyjęli zasilacz
jaki by nie był i włożyli w to miejsce Chiefteca :)

zaś co do obudowy.. mam bardzo podobną (MagicII) - muszę stwierdzić że w
realu wyglada lepiej niż na fotkach - kolor a fotek pasuje, ale na fotkach
nie sposób przedstawić dokładnie tego co w naturze - plastik wprawdzie nie
jest najwyższych lotów (w poprzedniej budowie AT Enlighta był lepszy -
przede wszystkim grubszy) ale obudowa domowego kompa przeciez nie jest czymś
co musi wytrzymywać duże przeciążenia.. w każdym razie wygląda to bardzo
estetycznie.. a i wnętrze ModeCom'ów jest duuuużo lepsze niż Codegenów (wiem
bo Cedegeny mam w pracy - kicha)

PZDR
Shaman