hp deskjet 3550 - tusze i wydajnosc.

Autor: Nastunia (nastunia_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:55:21 MET DST

witam!

niedawno kupilem sobie drukarke hp deskjet 3550.

po wydrukowaniu 200 stron zwyklego tekstu skonczyl mi sie czarny tusz, i po
chwili kolorowy, poniewaz drukowalem dalej.

troche mi sie nie miesci w glowie jak to mozliwe zeby drukowanie bylo az tak
drogie, nie rozumiem czemy tak szybko zszedl caly tusz.

wybieralem najoszczedniejsza opcje - fastdraft - 300 dpi.

a moze pojemniczki z atramentem nie byly napelnione do konca od samej
nowosci?
jednak program diagnostyczny na "dzien dobry" pokazywal pelny stan.

pojemniczek z czarnym tuszem ma 10ml a z kolorowym 8ml.

czy to jest normalna wydajnosc tej drukarki?

z gory dziekuje za odpowiedz

maciek