Re: Konflikt domowy: zbyt głośna klawiatura!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 13:34:08 MET DST

On Mon, 8 Sep 2003 11:39:01 +0200, Sniper wrote:

[...]
> Toć oczywiste, że poświęcam, o ile tylko jest taka możliwość :) Ale nie
> zawsze się da. Poza tym, takie poświęcenie kończy się dla mnie tragicznie -
> szybciej zasypiam, niż sobie przypomnę, że miałem jeszcze w klawiaturę
> powalić :)

To może spróbuj pracować wielozadaniowo ;D

> A ty się nie kimnąłeś? Twardziel :)

Jak nie zasnę natychmiast, to potem chęć na kimanie mi mija :]

[...]
> zasilacze. Każdy miał to samo i było OK. No... byli też tacy co mieli Atari,
> czy ZX'a... Ale to źli ludzie wtedy byli ;)

Atarowca wal z gumowca !!!
C= RULEZ.
Uwaga włączamy fazę....

> Hint: priv. Od razu mówię, że zdjęć wcześniej nie podsyłam. Zaraz ktoś
> podorabia to i owo i potem na każdej stronie będzie można zobaczyć. Wymiana
> tylko z ręki do ręki :)

Sie dobrze składa. Moja żona dzisiaj pojechała do Wawy na jakieś durne
szkolenie (do piątku). Ma ze sobą mojego starego laptopa (klawiatura
b.dobra). Wyślij swoją gdzieś w okolice Bydgoszczy, popatrzymy sobie,
pogadamy, jak "towar będzie pasował" , to możemy do końca tygodnia
interes ubić ;)

> Ba! Mowa... towar pierwsza klasa. Inaczej nie byłoby mowy o jakimkolwiek
> marudzeniu, że klawiatura za głośna. Do wora, na supeł i sruuuuu do szafy. A
> tak... szanować trzeba. Paluszki, cy... lizać :)

Dawaj ją tutaj... Póki moja w Warszawie :D

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!