Re: Konflikt domowy: zbyt głośna klawiatura!

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 14:28:50 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" napisał:

> Atarowca wal z gumowca !!!

Jezuuuuu... życie ci nie miłe? Podwórkowa mafia teraz nam obu dokopie ;)

> Wyślij swoją gdzieś w okolice Bydgoszczy, popatrzymy
> sobie, pogadamy, jak "towar będzie pasował" , to
> możemy do końca tygodnia interes ubić ;)

Oj, lepiej nie - czasami nawet od samego patrzenia głowa potrafi rozboleć :)
Ja wyślę swoją, napatrzę się na twoją, a nóż-widelec interes nie wyjdzie i
wtedy co? Spłonę w blokach?

> Dawaj ją tutaj... Póki moja w Warszawie :D

Kurcze, nie pomyślałem. Może same "poszkodowane" też przydałoby się zapytać
:)))

--
Pozdrawiam,
Sniper