Re: Warto to?

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 13:30:21 MET DST

Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Oj ze tak powiem pieprzysz totalne glupoty. Roznica bedzie oczywiscie
> mniejsza, ale jesli karta bedzie tania to i tak ja zobaczysz na porzadnym
> monitorze.

Różnica będzie pewnie między dobrym Radeonem a kiepskim Radeonem,
między dobrym GeForcem a kiepskim GeForcem, między dobrym GeForcem
a kiepskim Radeonem itp... ale nie będzie różnicy między dobrym Radeonem
a dobrym GeForcem. Nie na tej rozdzielczości.
W każdym razie ja nie wierzę w takie różnice. :-)

Pozdrawiam,
Artur