Psujący się wiatrak na grafice

Autor: Dominik Smajek (dsmaje_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 11:34:29 MET DST

    OD pewnego czasu coś mi w kompie rzęzi, jeszcze kilka dni temu
wystarczyło poruszyć obudową i hałas ustawał. Od kilku dni jest ciągły.
Rozebrałem kompa i wyszło na to, że hałasuje niemiłosiernie wiatrak od
grafiki (Prolink GF2 MX 400 64 MB). Specjaliści z serwisu Vobisu, po
usłyszeniu o co chodzi kazali mi przywieźć całego kompa (sic!)na
przynajmniej 2 tygodnie(sic!) i uraczyli wiadomością, że prawdopodobnie
sformatują mi dysk (sic!) w "procesie usuwania problemu hałaśliwego
wiatraczka". Wie ktoś może czy, gdzie i za ile można dostać w Warszawie
wiatraczek z radiatorem do takiej karty? Czy mogę coś poważnie uszkodzić
jeżeli sam to będę wymieniał (czytaj - oddaj kartę specom bałwanie)?

Z góry dzięki za wszelkie info.

Pozdrawiam.