Kur..... co jest z tym gownem ??????? (dlugie)

Autor: Maestro (maestro72_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 11:55:15 MET DST

Kupilem GF2 MX400 z TV-OUT'em. Na poczatku bylo wszystko oki ale po jakims
czasie zniknela mi opcja nView z wlasciwosci karty. W tym wypadku pomogly
nowe detonatory. Po paru dniach opcja nView byla ale nie bylo mozliwosci
klonowania obrazu na TV (nie wykrywal telewizora). Pierwsze co mi przyszlo
na mysl to to ze kabel poszedl sie jeb... wiec kabel pod pache i polecialem
do sklepu. Mily pan z obslugi poinformowal mnie ze kabel po wiekszych
ogledzinach jest dobry ale skoro sie upieram to mi go wymieni. Z nowym
kabelkiem wrocilem do chaty i doopa dalej nic. Nie pomagaly zadne nowe
detonatory ani przeinstalowanie windozy. Kur... jak nic karta mi padla
pomyslalem i w sklepie wymieniono mi na nowa w ramach gwarancji. Z usmiechem
na ryju wracam do chaty a tu kur.... zesz Ty jego w doope jeb... mac dalej
nic. Sorki za ta lacine ale juz kur.ica mnie bierze moze ktos ma jakas rade
na to cale gowno.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.