Re: Psujący się wiatrak na grafice

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 12:01:14 MET DST

In article <bdbqpi$c5s$1_at_absolut.sgh.waw.pl>, Dominik Smajek wrote:
> OD pewnego czasu coś mi w kompie rzęzi, jeszcze kilka dni temu
> wystarczyło poruszyć obudową i hałas ustawał. Od kilku dni jest ciągły.
> Rozebrałem kompa i wyszło na to, że hałasuje niemiłosiernie wiatrak od
> grafiki (Prolink GF2 MX 400 64 MB). Specjaliści z serwisu Vobisu, po
> usłyszeniu o co chodzi kazali mi przywieźć całego kompa (sic!)na
> przynajmniej 2 tygodnie(sic!) i uraczyli wiadomością, że prawdopodobnie
> sformatują mi dysk (sic!) w "procesie usuwania problemu hałaśliwego
> wiatraczka".

Dałeś się spławić tym cwaniaczkom. W sumie to niewiele można zrobić takim
typkom, poza antyreklamą wśród znajomych i w internecie. Ale im to pewnie
wisi.

> Wie ktoś może czy, gdzie i za ile można dostać w Warszawie
> wiatraczek z radiatorem do takiej karty?

A nie wystarczy wymienić sam wiatraczek? Czemu razem z radiatorem. Różne
wiatraczki widziałem w przejściu podziemnym obok GUS, ale nie wiem akurat
takie, jak potrzebujesz.

Paweł