Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Piotr Czerewko (petec.ANTI_at_SPAM.klub.chip.pl.INVALID)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 16:32:55 MET DST

http://www.astercity.net/~wojtas99/

co do Twoich aukcji to uważam że nie ma sensu wywalać 60 zł na wiatrak
papsta. ja założyłem do zasilacza wiatrak arctic cooling z termistorem - za
20 zł z allegro, i jest bezszelestny!
a jezeli chodzi o procek to dałem taki sam wiatrak z termistorem (termistor
wpuszczony między żeberka radiatora) i jest ok, procek 1700xp_at_2200xp,
wiatrak ma max 3000 obr, kręci u mnie max 1900-2000 obr, temp proca 40-42
stopnie. w wiatraku musialem spiłować boczne tulejki bo otwory do radiatora
byly na przestrzal i nie dalo sie przykrecic go do radiatora normalnymi
śrubami - ten wentyl jest normalnie przeznaczony do wietrzenia obudowy lub
zasilacza - ale jak widać doskonale zdaje egzamin na procku :). radiator
thermaltake z miedzianym cylindrem. jak widać taniej i równie skutecznie jak
u Ciebie.
w tej chwili wyje mi tylko wiatrak na grafie GeForce 2 GTS asus7700, i tu
chyba bez heatpipe'a sie nie obejdzie. a może ma ktoś jakiś pomysł???

pozdr,
Piotrek