Re: Jeszcze raz cichy komp ;)

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 18:13:35 MET DST

Użytkownik "Piotr Czerewko" <petec.ANTI_at_SPAM.klub.chip.pl.INVALID> napisał w
wiadomości news:3ef86100_at_news.vogel.pl...

> co do Twoich aukcji to uważam że nie ma sensu wywalać 60 zł na wiatrak
> papsta. ja założyłem do zasilacza wiatrak arctic cooling z termistorem -
za
> 20 zł z allegro, i jest bezszelestny!

Bardzo dobry wiatraczek - sam mam zamiar taki do zasilacza wrzucić. Na
procku mam CoolerMastera DP5-7JD1B 2900rpm i raczej go nie słychać ;))

> w tej chwili wyje mi tylko wiatrak na grafie GeForce 2 GTS asus7700, i tu
> chyba bez heatpipe'a sie nie obejdzie. a może ma ktoś jakiś pomysł???

Jak masz sporo miejsca to proponuję radiator Zalmana ZM-NB32J. Jest to
radiator na mostek północny ale z powodzeniem można stosować na grafie. A
jak nie ten to jakiś inny większy. GF2 nie potrzebuje zbytnio aktywnego
chłodzenia. Ja u znajomego wyrzuciłem wentylator zastępując go dużym
radiatorem. I jest spox ;))
pozdr
Marcin