K³opot z czyszczeniem historii w OE...

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 16:39:15 MET DST

Witam!

Problem polega na tym, i¿ nie mogê wyczy¶ciæ historii w IE (5.0 z Win98 SE):
Narzêdzia->Opcje internetowe->Ogólne: Wyczy¶æ historiê .
Nie jest przyczyn± raczej wersja, poniewa¿ problem powsta³ w momencie
zainstalowania oprogramowania Adaptec'a i wcze¶niej i na innych komputerach
nie wystêpuje. Z ciekawostek dodam, ¿e wystarczy wej¶æ do IE i wybraæ
[Historia], a nastêpnie usun±æ wszystkie "Mój komputer" (oczywi¶cie jest tam
link z jakim¶ obrazkiem od softu Adaptec'a) i wtedy opisywana opcja ta
dzia³a poprawnie, tj. lista zostanie wyczyszczona.
Jak temu zaradziæ, aby nie trzeba by³o robiæ takich karko³omnych przepraw?
Bêdê wdziêczny ka¿demu, kto mi pomo¿e rozwi±zaæ problem. Pozdrawiam
wszystkich,

Maciej N.