Re: Sapphire Radeon 9100 Atlantis - Opinia [DŁUGIE]

Autor: Hubert (Hubert.Salata_at_agora.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 16:36:54 MET DST

> Wiem co masz na myśli. VIA 4in1 ma problem z instalacjš jeśli odpala się
> setup ze skopresowanego instalatora (czyli takiego w jakim jest
> rozprowadzany). Po restarcie nie może odnaleźć tych plików. Ja robię drugš,
> zdekompresowanš kopię i podaję mu te pliki na życzenie.

Nie do końca.
Instalacje robiłem z wersji rozpakowanej, dodatkowo rozpakowywalem do innego
katalogu bo po restarcie system nie mogl znalezc w pierwszym katalogu tego
czego szukał.
I sterowniki do owych urzšdzeń sie nie instalowały. Radze sprawdzic: Panel
Sterowanie > System > Menażer Urzšdzeń > Urzšdzenia systemowe.

Hubert