Re: EPoX 8RDA+ uwaga posiadacze! wyjmijcie jumper JCLK!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 09:17:49 MET DST

> czadzik, sprawdzilem i tez mam 200MHz:), wreszcie... Niestety nie mogę
> dojsc do takiego mnoznika jak Ty, mam 9,5, wyzej albo bios nie rusza
> albo system pada (Kingstony DDR333).

pierwszy raz czuję satysfakcję z zakupu tych GeIL'i :) wcześniej psioczyłem
że wyrzuciłem kase w błoto :)

zaś co do Twojego systemu.. te Kingstony to HyperX'y? w każdym razie ustaw
CL o jedno oczko poniżej nominalnej wartości - (czyli jeśli to HyperX'y i
CL=2.0 to ustaw na CL2.5) i max vdimm.. a procka ustaw na 1,75 i spróbuj raz
jeszcze.. może się uda.. jesli tak to najpierw polepszaj timingi RAMu.. CL o
oczko w górę.. potem 7-3-3, potem 5-3-3

jak będzie chodzić to w kolejnym kroku zmniejszaj vdimm - dopiero na końcu
zmniejszaj napięcie na procku..

ciekawa sprawa że te RAMy chodzą bez problemu na CL2.0 i 2.5 a nie chcą
ruszyć na 3.0.. :) przecież im gorsze paramsy tym powinno być im łatwiej
no nie? :)

PZDR
Shaman