re: EPoX 8RDA+ uwaga posiadacze! wyjmijcie jumper JCLK!

Autor: Maniek (E-mail) (amari2001_at_o2.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 08:52:54 MET DST

>teraz mam ustawione 10.5x200 przy vcore 1,65V i RAM chodzi
>synchronicznie w
>dual mode przy timingach 5-3-3-cl2.0 z vdimm 2,77!! wcześniej takie
czadzik, sprawdzilem i tez mam 200MHz:), wreszcie... Niestety nie mogę
dojsc do takiego mnoznika jak Ty, mam 9,5, wyzej albo bios nie rusza
albo system pada (Kingstony DDR333).

>wygląda więc na to że jumperek JCLK jest po prostu blokadą FSB na max
>166????
jak skladalem to dziwilem sie wlasnie po kiego jest ta zworka, skoro w
bios-e mamy pelna regulacje...

>daj znać czy u Ciebie również poprawily sie osiągi płyty
 poprawily sie, aczkolwiek wole miec wyzszy mnoznik niz wyzsze FSB,
musze powalczyc z ustawniami pamieci to moze uzyskam wyzsze mnozniki...
Mariusz