Re: jaki radeon 9100?????

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 09:23:08 MET DST

> Gratuluję wyboru.

> Taktowanie rdzenia: 250, taktowanie pamięci 250.

Sapphire ma 250/230.. ale spokojnie chodzi na 275/260

> Gorąco polecam dowolny z nich - wybierając jeden z nich dostaniesz
doskonałą
> jakościowo i wydajnościowo kartę.

mam Sapphire i jakość jest faktycznie bez zarzutu.. jest jednak jedna
zadra.. w Colin3 Demo coś sieje po ekranie pionowymi leciutko ciemniejszymi
prążkami.. można to zauważyć na białym ekranie z napisami początkowymi..
potem efekt jest niezauważalny - chyba żeby sie bardzo wnikliwie przyglądać
jasnym elementom o większej powierzchni.. dzieje się tak tylko w tej grze
(na razie) - nie wiem czego to jest przyczyna.. czy to jest coś w karcie co
Colin wykorzystuje a inne programy nie czy też może jest to sprawa czysto
software'owa (choć nie bardzo mogę sobie wyobrazić co by to mogło być) Nie
wiem tez czy coś takiego występuje na wszystkich kartach Sapphire czy tylko
u mnie.

PZDR
Shaman