re:EPoX 8RDA+ uwaga posiadacze! wyjmijcie jumper JCLK!

Autor: Maniek (E-mail) (amari2001_at_o2.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 10:25:07 MET DST

>zaś co do Twojego systemu.. te Kingstony to HyperX'y? w
nie, to ValueRAM czy coś takiego, czytalem na listach ze raczej nie sa
to super podkrecalne pamieci, po prostu dobry i solidny standard.

>ciekawa sprawa że te RAMy chodzą bez problemu na CL2.0 i 2.5
>a nie chcą
>ruszyć na 3.0.. :) przecież im gorsze paramsy tym powinno
>być im łatwiej
>no nie? :)
nie wiem:), dzisiaj sciagne sobie dokladne informacje o pamieciach to
sobie potestuje je dokladnie a nie na chybil-trafil:) Ale wczesniej
pamieci pracowaly na 200MHz, udawalo mi sie tak je ustawic, oczywiscie
przy asynchronicznej pracy, a teraz ustawilem synchroniczne 200MHz :).
Nie mam co zreszta narzekac, 9,5 x 200 to i tak jest bardzo dobrze:),
jakies 1900MHz mam na FSB czyli po przeliczniku będzie jakies 2400+ :).
 Mariusz