Via 266A i gf 2 Ti

Autor: radek (lufa_at_14.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 09:33:32 MET DST

Mam pytanko bo przegladajac archiwium nic nie znalazlem
Dreczy mnie problem po wlozeniu gf 2 Ti 64 Mb do plyty na Via 266A w biosie
zniklo ustawienie AGPx4 i jest tylko x2 i tak mi pracuje ta karta.
Pytanie czy to jest wina tego czipseta i zlej wspolpracy z gf 2 ti i czy sa
jakies patche na to.
Bios mam nowy w plycie
Z tego co wiem to nie ma zadnej roznicy miedzy agpx2 i 4 ale wsadzajac
starego gf 256 DDR ta opcja sie nagle pojawia :/ co jest ?

Sprzet
Abit KR7A-133(R)
prolink gf 2 Ti 64Mb