Re: Testy zasilaczy ATX

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 10:15:56 MET DST

Użytkownik "T.M.F." <tfrancuz_at_nospam.mp.pl> napisał w wiadomości

> Od pewnego czasu nie mam najlepszego zdania o tomshardware, a
> te testy tylko mnie utwierdzily w tym przekonaniu.
> Nie wiem jak wyliczyli, ze przecietny pc pobiera 350W mocy, no
> ale przy zalozeniu, ze AMD XP 2100+ pobiera 90W (skad to
> wzieli?) to wszystko jest mozliwe.

Przeciez pobiera: AMD Palomino, w/g specyfikacji 88W poboru.

Czyzbys o takim modelu zdarzyl zapomiec? Widze ze wychodzisz
z zalozenia ze jesli jakies fakty sa niewygodne, to tym gorzej
dla nich.

O ile co do niektorych/innych testow THG mozna sie spierac
n.t. ich poprawnosci merytorycznej, o tyle test zasilaczy
jest moim zdaniem przeprowadzony wzorowo.

Do procesora dolicz potezne karty graficzne, dyski
potrzebujace na rozruch po parenascie W, coraz wieksze
pojemnosciowo uklady pamieci zrace coraz wiecej pradu,
przy tym nie zapomnij o wentylatorach, "wodotryskach"
tj. diodach i licho wie co jeszcze.

Moim zdaniem osiagniecie 350W poboru jest jak najzupelniej
mozliwe, bez przesadnych wysilkow by to osiagnac.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.