Re: gdzie kupić coś takiego..........

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 10:15:48 MET DST

> > a po co te glupie pytania?
> Pytanie nie jest glupie.

ale jest niepotrzebne.. zadałem konkretne pytanie.. jeśli masz jakąś
sugestię to ją zdradź a nie zadawaj niepotrzebnych pytań.. jaka to różnica
czy chcę odprowadzać ciepło czy może chodzi mi tylko o estetykę płyty.. dla
przypomnienia: pytałem się jak się nazywa w naszych sklepach to coś czym
jest w EPoX 8RDA+ przyklejony radiator na NB i czy można to gdzieś kupić..

> Ale po co?

oj po to żeby ładnie wyglądało.. wiesz co to jest i gdzie kupić czy nie?

(jeśli znasz inny dobry sposób na przymocowanie radiatorów żeby dobrze
trzymały i żeby dało się je później bez problemów usunąć to się podziel
wiedzą)

PZDR
Shaman