Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Mariusz Grosiak - KAREN NOTEBOOK S.A. (mgrosiak_at_karen.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:44:46 MET DST

Ghost , widze ze produkt chyba kupiles w KAREN gdyz mamy wylacznosc na ten
model.

Faktycznie jest bardzo mocny co potwierdzilo wiele testow.

Moge jedynie dodac ze juz za 2-3 tygodnie w sprzedazy pojawi sie nowy model
AMILO D8830 z procesorem 3,06GHz obslugujacy technologie Hyper Threading.

Sam nie moge sie doczekac testow tego modelu.

Co do torby prosze o kontakt, zostanie Ona przekazana Tobie jako prezent od
firmy

Pozdrawiam:

Mariusz Grosiak