Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Mariusz Grosiak - KAREN NOTEBOOK S.A. (mgrosiak_at_karen.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:39:38 MET DST

Czesc ,

na razie to nie moge sie polapac bo jestem tu nowy i nigdy nie uzywalem grup
dyskusyjnych.

Dostalem sie tutaj bo doszly mnie wiesci o zlej opinii . Moze moja obecnosc
tutaj cos zmieni.

Przepraszam od razu ze nie bede odpisywal on-line , lecz mam czas glownie w
domu zeby sprawdzic co i jak. W pracy niestety nie za bardzo.

Pewnie chwilke sie zejdzie zanim sie polapie co i jak, ale zaczne tak

Milo mi Was wszystkich powitac , zarowno tych sprzyjajacych mojej firmie (
tnx MarioG3) jak i tych majacych odmienne zdanie (zyjemy w wolnym kraju)

Zaczynam od tego posta bo byl pierwszy na drodze.

Faktycznie ceny produktow FSC w Polsce i europie zachodniej moga byc
zupelnie inne. MOje nazwisko widzicie zapewne w adresacie tej wiadomosci ,
wiec dodam jedynie ze ceny na rynek Polski ustala moj brat w firmie
Fujitsu-Siemens Polska no i wiele moznaby powiedziec , ale nie ze maja
ogromna marze :)

Po prostu taka jest polityka dzialania centrali w Niemczech i koniec.

Jednak mimo wszystko wiele produktow trafia na rynek jako SBO i nawet na
zachodzie takich cen sie nie da dostac. To jest kwestia dealu.

Jezeli zas chodzi o ceny i promocje na stronie KAREN , to tym zajmuje sie
juz bezposrednio Ja.

Dlugo by pisac co i jak bo moznaby referat napisac , ale jezeli ktos chce
porozmawiac na temat rynku i samej firmy KAREN to podaje swoj numer GG:
3033048

Pozdrawiam:

Mariusz Grosiak

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bb7ooh$80s$1_at_news.onet.pl...

> A jednak...

> Nie był to żaden "Specjal". Sprzęt kupiony u jednego z dystrybutorów
Fujitsu