Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Mariusz Grosiak - KAREN NOTEBOOK S.A. (mgrosiak_at_karen.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:42:01 MET DST

Sniper , masz racje

W przypadku modulow SDRAM i wczesniejszych to kazdy producent dopuszczal
tylko okreslone moduly okreslonego producenta.

Teraz w przypadku ukladow DDR nie zauwazylem rozbieznosci , lecz wiadomo ze
za chwilke powstana notebooki do ktorych pamieci beda robic jedynie
Kingstone i Transcend. Zrobia fajne oznaczonka i duzo wyzsze ceny a dodadza
jedynie modul sprawdzajacy :)

Ale zgadzam sie z Toba jezeli chodzi o wczesniejsze uklady pamieci

Pozdrawiam:

Mariusz Grosiak

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bb7ooh$80s$2_at_news.onet.pl...