Re: Zasilacz Feel co sadzicie?

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:36:30 MET DST

> Po czym oprocz wagi mozna poznac ktory to model? Nie chce mi sie go
> odkrecac i wazyc :P. Jakas literka moze przy wersji? Co kolwiek? Swoja
> droga zasilacz jak narazie nie sprawia mi problemow i mam nadzieje ze nie
> zacznie. Napiecia daje bardzo dobre, zadnych problemow z samoczynnym
> wlaczaniem sie czy cos.
Ciezko powiedziec, ale jak sie mialo kiedykolwiek "zwykly" zasilacz w rece
to wersje "ciezka" mozna poznac bez pudla :)). Dodatkowa podpowiedzia moze
byc widoczny przez szpary dodatkowy transformator przymocowany do obudowy, a
najwazniejsza sprawa to to ze jesli taki zasilacz sie wlaczy jest zupelnie
cichy, prawie nieslyszalny.
Pozdrowienia
Simon