Re: Zasilacz Feel co sadzicie?

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:46:03 MET DST

> mam ten cięższy wariant
> i ...
> chodzi o niebo lepiej niż deer350W,
> ale się bydle grzeje
> [regulacja obrotów wiatraka działa skokowo
> -albo się prawie nie kręci, albo wyje że hej....
> zaczęły się upały i przy jakiejkolwiek grze 3d zaczyna wyć...]
> sumując:
> na dłuższą metę nie polecam

Hmm?? A jaka masz konfiguracje? U mnie Athlon 2.1GHz, 2 dyski, karta
telewizyjna, kontroler dyskow, GForce Ti 4200, CDRom, nagrywarka, dodatkowa
karta muzyczna, karta sieciowa i zasilacz jest minimalnie cieply przy malych
obrotach. Jak bylo naprawde goraco z raz moze dwa mi sie wlaczyl na duze
obroty podczas grania. Najdziwniejsze jest to ze gdy mialem plyte Solteka
DRV2 i durona 800 to halasowal zdecydowanie czesciej
Pozdrowienia
Simon