Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Mariusz Grosiak - KAREN NOTEBOOK S.A. (mgrosiak_at_karen.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 22:03:22 MET DST

Użytkownik "Ghost" <kgradziel_at_masterlink.com.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> ta matryca rzadzi !!!!! ta rozdzielczosc wymiata !!! wszyscy mi zazdroszca
> !!!!!

Tutaj zgodze sie z kolega . Osobiscie uzywam notebooka juz kolejnego z
matryca SXGA+ i zanic w swiecie nie przeszedlbym teraz na matryce o
mniejszej rozdzielczosci. Trzeba jednak zrozumiec uzytkownikow nie majacych
odpowiednich funduszy a szukajacych komputera przenosnego. Jednak jezeli
bedziecie mieli wiecej kasy zdecydowanie SXGA+

Dla mnie 15" to duzy i ciezki notek. Osobiscie wolalbym ze wzgledu na fakt
ze czesto zabieram notka ze soba matryca 14.1" o rozdzielczosci SXGA+

> tego jeszcze nietestowalem mam go za krotko :)

Fakt karta grafiki ATI RADEON 9000 w ukladzie DDR niezaleznej pamieci 64MB
to juz bardzo duzo na notebooka. Potwierdzam ze jezeli wykorzystasz nie WIn
XP HE jak jest standardowo a Win XP PRO PL z najnowszym DX 9.0a bedzie niebo
i ziemia.

> testy
> UMA

Ah , wydajnosc ukladow opartych o rozwiazanie UMA czyli pamieci graficznej
pobieranej z pamieci podstawowej RAM musi byc mniejsza i to sporo. Jednak
nie bede podawal konkretnych danych. Jezeli chcecie moge przeprowadzic taki
test.

Swoja droga juz wkrotce na stronie KAREN beda umieszczane testy komputerow
przenosnych profesjonalne z dokladnymi opisami. Prosze mi wierzyc ze testy
beda bezstronne. Pokaze prawde o kazdym notku. To jest masa pracy , ale
zalezy mi na opinii klienta. Gozej ze jak opisze zle produkt dostawcy np.
IBM'a to mnie beda scigac , no ale zobaczymy w przyszlosci. :)

> uwazam iz jest to najlepszy notebook jaki jest na rynku !! gdzie
znajdziecie
> taka konfiguracje za taka cene !!!!
> teraz mam jedynie problem z torba musze takowa gdzies dostac a wszystkie
sa
> maaalutkie a budzet na torbe mam skromniutki :(

W tej cenie, fakt bardzo dobra konfiguracja. Bedzie jednak jeszcze lepsza.

Aby dodac smaczku zdradze nieco tajemnicy:

P4 3,06 HT/ 60GB/ 256 DDR/ SXGA+ 15.1"/ DVD-R

Ceny nie podam bo na razie tajemnica :)

Pozdrawiam:

Mariusz Grosiak