Re: ekonomiczna drukarka poszukuj

Autor: krzag_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:30:19 MET DST

> proszę o informacje jaka drukarka jest godna polecenia do 350 zł sporo
> drukuję a Lexmark z24 sie nie sprawdził.

piszesz ze chcesz ekonomiczna tak nawiasem mowiac jak chcesz kupic cos za 350
zl to lepiej idz na piwo wiem z doswiadczenia ze przecietnego czlowieka nie
jest stac na tanie drukarki (atramentowe sa tanie ale dolicz tusz itp..)
proponuje laserowki dolozysz 100 czy 200 zl ale wydrukujesz nie 300 stron ale 3
tys :o)