Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:17:48 MET DST

On Thu, 29 May 2003 01:00:26 +0200, MarioG3 wrote:

> Po pierwsze kazdy notebook ma regulacje z poziomu klawiatury glownie
> jasnosci.

Zgadza się, sciemniłem na maksa... Cały czas o wiele za jaskrawo...

> Natomiast co wazne wszystkie notebooki MAJA REGULACJE KONTRASTU z poziomu
> ustawien karty graficznej.

No więc, jakoś doszukać się nie mogłem. W toshibie coś podejrzanie łatwo
mi z tym poszło - taki gruby suwak....;)

> Stary wiec nie pisz dyrdymalow ze zle ustawili .
> Trzeba napisac ze producent ukladu graficznego , lub raczej sterownika
> dobral za bardzo intensywny kontrast przy sterowniku

Dobra, nie: "źle ustawili", tylko "dobrali za bardzo" :)) Happy ?

> i nalezy to zmienic.

Jak się ma czym... Pewnie, że można skombinować soft i poprawić...

> Pominales wazny fakt z kontastem i tego ci qfa nie wybacze :)

Już się tnę z rozpaczy...:)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!