Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:26:01 MET DST

On Thu, 29 May 2003 01:14:58 +0200, MarioG3 wrote:

[...]

> Nie pracuje w KAREN ale w branzy , swoja droga ciekawe ile moznaby zarobic w
> tej firmie :)

Aha, zatem masz układy z KAREN. Może Techmex, co ?
Chociaż, nie...nie najeżdzałbyś na Toshibę :/

> A ile placa Ci w MTSie? :D

Ani grosza, ja tylko u nich kupuję.

[...]
> Nie klopotow ja nie mam z czytaniem i to napewno. Moze sie pospieszyles i
> nie zauwazyles upgrade;u ceny na stronie Karenu nastepnego dnia bo ugryzlbys
> sie w jezyk .

Wyobraź sobie - śledziłem ceny trochę dłużej, i faktycznie spadła....
11600 zł (IIRC)

> Cenu ustawia chyba Techmex a nie jakis karen mts czy ktos inny

I to mnie wnerwia...dlaczego dwóch parnerów Techmexu ma tak różne ceny
???

> BTW dodam ze wielu z Was widzialo info typu NOTEBOOK = AMORTYZACJA ,
> niestety niewielu wie ze w razie kontroli skarbowej klopoty bedzie mial ten
> kto kupil i to spore. Ale to tak na marginesie.

Nie interesowałem się. Wyświetl temat...

> Pozdrawiamy zatem serdecznie Rafala z MTS NOTEBOOK :)

Jak takiego spotkam, to mu przekażę.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!