Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:28:39 MET DST

To sie zaczyna robic monotonne , takie pokazywanie kto ma racje

Tematem tego postu bylo czy warto CA .... TAK WARTO

Rafal ma regulacje POTENCJOMETREM jak w Rubinach i chwala mu za to :). Fakt
niektore trupy tak mialy.

Niestety wiecej juz nie zobaczymy Rafala , podobno sie tnie z rozpaczy , tez
bym sie pocial jakbym mial TOSHIBE. Te ich pier.... AccuPointy (czytaj
PointSticki , TrackPointy czy jak zwal to gowno)

Ide zrobic male naciecia jak na razie bo mam FSC :D. Nie dlatego ze sie
psuje , ale zeby kolega nie byl osamotniony .

Pozdrowienia dla p. mgr inz.

MarioG3