Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:14:58 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> Mamy zatem odmienne doświadczenia. Zresztą w Karenie też sporo
> kupowałem, więc mam porównanie - nie dostrzegłem różnic w obsłudze, czy
> też w serwisie.

> Noooooo...

Zawsze

> Nic nie mam do działalności Karena. Nie podobają mi się ich ceny.

Masz prawo zyjemy w wolnym kraju

> A ile Ci tam płacą ?

Nie pracuje w KAREN ale w branzy , swoja droga ciekawe ile moznaby zarobic w
tej firmie :)

A ile placa Ci w MTSie? :D

> Co Ty tak na nich naskakujesz ?

> ROTFL

To Twoje ROTFL rozbawilo mnie do lez musze isc do kibla bo nie wytrzymam

> Kłopoty z czytaniem ???
> 9200 MTS, 12000 Karen. Do tego w MTS torba i 128 MB gratis

Nie klopotow ja nie mam z czytaniem i to napewno. Moze sie pospieszyles i
nie zauwazyles upgrade;u ceny na stronie Karenu nastepnego dnia bo ugryzlbys
sie w jezyk . Cenu ustawia chyba Techmex a nie jakis karen mts czy ktos inny
:)))

BTW dodam ze wielu z Was widzialo info typu NOTEBOOK = AMORTYZACJA ,
niestety niewielu wie ze w razie kontroli skarbowej klopoty bedzie mial ten
kto kupil i to spore. Ale to tak na marginesie.

Pozdrawiamy zatem serdecznie Rafala z MTS NOTEBOOK :)