Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:00:26 MET DST

Rafal spoko koles jestes widze ale musisz patrzec na calosc obiektywnie a
nie dawac rady ludziom sugerujaca sie czyms nie wiem czym

Po pierwsze kazdy notebook ma regulacje z poziomu klawiatury glownie
jasnosci.

Natomiast co wazne wszystkie notebooki MAJA REGULACJE KONTRASTU z poziomu
ustawien karty graficznej. Stary wiec nie pisz dyrdymalow ze zle ustawili .
Trzeba napisac ze producent ukladu graficznego , lub raczej sterownika
dobral za bardzo intensywny kontrast przy sterowniku i nalezy to zmienic.

Fakt matryce Fujitsu sa wykorzystwane przez wiele sprzetow i sa b. dobrej
jakosci.

Nie klocmy sie jednak. Nie jestem Alfa i Omega ale staram sie przekazac to
co wiem i nic nie sugerowac. Nie lubie najezdzac na kogokolwiek lub
jakikolwiek produkt majac niewielka ilosc informacji.

Pominales wazny fakt z kontastem i tego ci qfa nie wybacze :)