Re: Arctic Slim Silent TC vs Cooler Master CP5-7JDIB-0L

Autor: Pawel Malec (pawel_at_beztego.poznan.home.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 18:24:53 MET DST

> [...]
procesorze.
> Bloki generalnie są na tyle solidne, że ich uszkodzenie uznaję za bardzo
> mało prawdopodobne. Mam tu na myśli uszkodzenie prowadzące do wycieku.
> Rurki - kwestia odpowiedniego ich zamocowania. Jeśli się za nie nie będzie
> celowo i mocno szarpać, to też nie powinno nic być.
> Punkt, który uważam za najbardziej wrażliwy - połączenie rurek z blokiem.
> moim wypadku są to akurat metalowe kroćce, na które nasuwamy rurki. Jak
dla
> mnie wygląda to solidnie, pod warunkiem mocnego nasunięcia i

a co z osadzajaca sie woda z powietrza na wrazliwych elementach komputera?
dlaczego uzuwa sie wody destylowanej (zmniejsza sie przewodnictwo
elektryczne) czyzby producenci obawiali sie ewentualnego wycieku?

> ad 2.
> mobilność - nie do końca prawda. Jeśli chcemy przenieść komputer,
kładziemy
> na nim pojemnik i przenosimy razem. I tyle.

ok, dolaczajac do tego inne czesci kompa jest to pewne utrudnienie ale masz
racje to nie jest duzy problem

> ad 3.
> po prostu nieco dłuższa i wymagająca odrobiny cierpliwości

i wiekszych umiejetnosci

> ad 4.
> nie wypowiem się

ja juz sie wypowiedzialem :-)

> ad 5.
> jakie miejsce? te kilkadziesiąt cm^3? to groszowe sprawy :)

zalezy ile masz miejsca do uzytkowania

> To moja prywatna opinia, inni mogą mieć inne zdanie. W dodatku używam tego
> zestawu za krótko - nie wiem, jak będzie się zestaw zachowywał z upływem
> czasu.
>
> Pozdrawiam,
> Robert

OK a co z gwarancja na komputer czy nie tracisz jej uzywajac tego typu
chlodzenia, ze tak powiem nie oryginalnego/standardowego?