Re: Arctic Slim Silent TC vs Cooler Master CP5-7JDIB-0L

Autor: Robert Gomułka (carramba_at_pf.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 15:55:48 MET DST

Pawel Malec wrote:

> "Michał" <mmichalnospam_at_tlen.pl> wrote in message

> 1) brak gwarancji (odszkodowania) w przypadku uszkodzenia komputera przez
> "akwarium"
> 2) mobilnosc a w zasadzie jej brak :-)
> 3) skomplikowana i trudna instalacja i dezinstalacja urzadzenia w
> porownaniu z chlodzeniem powietrznym
> 4) markowi producenci sprzetu nie stosuja tego typu wynalazkow w swoich
> wyrobach wiec cos w tym musi byc - chyba ze o czyms nie wiem i sie myle
> 5) dodatkowa skrzynka (zabiera cenne miejsce)
>
> i co o tym myslisz?
>
> Chetnie podyskutuje

> [...]
Tydzień temu przeszedłem na wodne :) Jestem bardzo zadowolony :)
ad 1.
Zastanówmy się nad możliwością uszkodzenia komputera. Mamy w zasadzie dwie
rurki z tworzywa sztucznego przyczepione do metalowego bloku na procesorze.
Bloki generalnie są na tyle solidne, że ich uszkodzenie uznaję za bardzo
mało prawdopodobne. Mam tu na myśli uszkodzenie prowadzące do wycieku.
Rurki - kwestia odpowiedniego ich zamocowania. Jeśli się za nie nie będzie
celowo i mocno szarpać, to też nie powinno nic być.
Punkt, który uważam za najbardziej wrażliwy - połączenie rurek z blokiem. W
moim wypadku są to akurat metalowe kroćce, na które nasuwamy rurki. Jak dla
mnie wygląda to solidnie, pod warunkiem mocnego nasunięcia i zabezpieczenia
opaską.
ad 2.
mobilność - nie do końca prawda. Jeśli chcemy przenieść komputer, kładziemy
na nim pojemnik i przenosimy razem. I tyle.
ad 3.
po prostu nieco dłuższa i wymagająca odrobiny cierpliwości
ad 4.
nie wypowiem się
ad 5.
jakie miejsce? te kilkadziesiąt cm^3? to groszowe sprawy :)

To moja prywatna opinia, inni mogą mieć inne zdanie. W dodatku używam tego
zestawu za krótko - nie wiem, jak będzie się zestaw zachowywał z upływem
czasu.

Pozdrawiam,
Robert