Re: Arctic Slim Silent TC vs Cooler Master CP5-7JDIB-0L

Autor: Robert Gomułka (carramba_at_pf.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 18:57:01 MET DST

Pawel Malec wrote:
[cut]

> a co z osadzajaca sie woda z powietrza na wrazliwych elementach komputera?
> dlaczego uzuwa sie wody destylowanej (zmniejsza sie przewodnictwo
> elektryczne) czyzby producenci obawiali sie ewentualnego wycieku?

Nie wiem, mi się nic nie osadza :) Nie występują na tyle niskie temperatury,
żeby coś się miało skraplać :)

[cut]

> OK a co z gwarancja na komputer czy nie tracisz jej uzywajac tego typu
> chlodzenia, ze tak powiem nie oryginalnego/standardowego?

A w jaki sposób ktoś dowiedziałby się, jakiego chłodzenia używam? Ja akurat
mam składaka, ale w wypadku dowolnego komputera zamontowanie tego typu
chłodzenia nie wymaga żadnych widocznych przeróbek całości.
Robert