Re: Arctic Slim Silent TC vs Cooler Master CP5-7JDIB-0L

Autor: Model (usun_to_at_wp.pl)
Data: Sun 25 May 2003 - 20:32:49 MET DST

Użytkownik "Pawel Malec" <pawel_at_beztego.poznan.home.pl> napisał w wiadomoœci

> a co z osadzajaca sie woda z powietrza na wrazliwych elementach komputera?
> dlaczego uzuwa sie wody destylowanej (zmniejsza sie przewodnictwo
> elektryczne) czyzby producenci obawiali sie ewentualnego wycieku?

nie wycieku tylko kamienia i bakterii czy glonow, ktore moglyby sie
pojaiwc w przypadku uzywania zwyklej wody.

> ja juz sie wypowiedzialem :-)

dlaczego markowi nie uzywaja? ja mysle ze to jest tak:

-jak ktos kupuje markowy komputer to zwykle chce go wyjac z pudelka,
postawic i wlaczyc, a tu trzeba by bylo jeszcze czytac instrukcje
instalacji,
napelniac woda...

-wiekszosc osob kupujacych caly komp nie zwraca uwagi na chlodzenie.
Taniej jest wlozyc jakikolwiek wiatraczego niz chlodzenie wodne, a klienci
i tak tego nie zauwaza.

- chlodzenie wodne zajmowaloby wiecej miejsca w pudelku:)

--
Model