Re: co sadzicie o tej karcie grafiki??

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 08:22:44 MET DST

> [ciach]
> Jak nie bedziesz pracowal w wysokich rozdzielczosciach (1600x1200) to po
co
> Ci ta karta 128mb? bierz 64mb jak Ci wszyscy koledzy radza. Chyba ze to
> zaspokaja Twoja proznosc, bo mozesz sie kolegom pochwalic...

byłem przekonany (widać niesłusznie) , że do obróbki graficznej skanów będę
jednak potrzebował karty z dużą pamięcią i nie byłem pewien czy ta 64MB
wystarczy - widać myliłem się skoro wszyscy tak uważają :)

dzięki za podpowiedzi - a co do chwalenia się kolegom i próżności ... to
troszkę za stary jestem już na to ;)

bk