Re: Problemik z ATI Radeon Gigabyte 9000

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 08:24:40 MET DST

Użytkownik "Bartek Sompolski" <sompolski_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b9ogsc$evk$1_at_inews.gazeta.pl...
> Właśnie kupiłem ATI Radeon Gigabyte 9000 64MB DDR RAM. Po instalacji karty
> włączeniu kompa nic się nie dzieje tylko monitor przechodzi w stan
> spoczynku, a po kilku sekundach odzywa się ciągłe pikanie z głośniczka
> zamieszczonego w obudowie. Inne karty instalowane na tym komputerze
działały
> bez problemowo. Obecnie mam G.Force'a 2MX 400 32MB
> Nie wiem może to prblem ze zgodnością sprzętu w kompie?
> Obecnie w moim komputerze jest następujący osprzęt; Abit KT7 Raid,
procesor

Nie chcę Cię martwić, ale z kumplem kupiliśmy Radka 9000 i też nie poszedł
na KT7 (bez Raid'a) - identyczne objawy.
W końcu ją oddaliśmy i wsadziliśmy GF4MX440 gdyż kompletnie nikt nie chciał
nam udzielić konkretnej informacji czemu tak jest. I na pewno nie była to
wina zasilacza jak niektórzy piszą.

Pozdro.

--
Henry(k)