Przegrywanie z MD na CD

Autor: Alicja Dys (ala_at_millionzillion.com.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 08:48:50 MET DST

Witam,
Czy ktoś z Grupowiczów wie w jaki sposób można przegrać płytę Mini Disc na
standardowe CD?
Dość często korzystam z MD nagrywając koncerty znajomych muzyków. MD ma 2
wejścia (analog i digital) i wyjscie słuchawkowe.
Dawno temu "znajomy mojego znajomego" nagrał mi kilka płyt na standardowe
CD, ale w tej chwili nie mam z nim żadnego kontaktu. Może mógłbyś mi coś
podpowiedzieć? :-)

Pozdrawiam,
Alicja