Re: Cichy 'serwer'

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 22:54:04 MET DST

Andrzej Kaczmarek wrote:

> To akurat sprawdziłem 'własnoręcznie' [tak właściwie to sam odpadł]
> :)

Mi tez ;)

> A K6-2/233? Mam okazję takiego kupić. Jakiś radiator z czegoś taniego
> pod Athlony powinien chyba wytrzymać? W końcu to 20-parę watów AFAIR
> :)

Z danych AMD to max 13.5W :)

> znajdzie. Pewnie i P200MMX dałby sobie radę nie najgorzej, ale trochę
> zapasu mocy by się przydało - na przykład jakby coś trzeba
> przekompilować, a nie mam zamiaru czekać no to tydzień :P

A to taki K6-2 byl by idealny :)

> Bez wiatraka pójdzie? Ewentualnie maksymalnie zwolniony. Szkoda by
> było taki fajny zasilacz ugotować :P

Ze zwolnionym bez problemu, szczegolnie, ze bedzie mial male obciazenie.

> A coś tańszego? Nie musi być aż taka prawie że highendowa marka :-D
> Nie musi być koniecznie pod Celerona - mile widziane także propozycje
> pod inne procesory, coby miał jakieś rozeznanie jak coś konkretnego
> będę kupował :)

Do K6-II to moze FIC na VIA. Mysle, ze w 100zl powiniens spokojnie sie
zamknac na plyte, procek i pamiec.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"