Re: Cichy 'serwer'

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 23:05:00 MET DST

Krzysiek Szczepanek napisał(a):

> Z danych AMD to max 13.5W :)

A to widać popatrzyłem na wyższy zegar albo K6-III. Ale mnie to wcale nie
martwi :P

> Ze zwolnionym bez problemu, szczegolnie, ze bedzie mial male obciazenie.

Hehe... tak mi się przypomniał mój Enlight 250W od Athlona 800 - przy sporym
obciążeniu wciąż dmuchał dość chłodnym powietrzem i tylko delikatnie szumiał
nawet na 12V. A co dopiero by było na K6-2 i 5V :)

> Do K6-II to moze FIC na VIA. Mysle, ze w 100zl powiniens spokojnie sie
> zamknac na plyte, procek i pamiec.

Oki-doki :P
Jeszcze jedno pytanie dla upewnienia się - K6 o ile pamiętam chodzą na Socket7.
Dobrze pamiętam? :)

Dzięęęęki wielkie raz jeszcze :)

--
pozdrawiam,