Re: Czy to problem z baterią na płycie głównej?

Autor: Awex (awex_at_o2.tnijto.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 22:40:55 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <niepodaje_at_nospam.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Awex" <awex_at_o2.tnijto.pl> napisał w wiadomości

> Dlatego, że *troll* "Marek Hobler, "neutrinus" znając
> dziury w OE pisze idiotycznego "begin'a" na początku
> posta, a Ty widzisz wtedy załącznik którego nie ma.
> http://www.twa.storm.pl/frames.php?dzial=usenet&czesc=oe&temat=begin

thx za wyjasnienie - ten fragment jest najlepszy :]
Z doświadczenia wynika, że tego typu tolle mają w sumie niewiele do
powiedzenia. Potrafią z reguły robic głupie przysrywki co do czytnika i poza
tym nic ciekawego do polskiego usenetu nie wnoszą. Należy się więc cieszyć,
że OE posiada taki bug, który zaoszczędza nam czytania idiotycznych tekstów.